Przesuń palcem, aby wyświetlić kolejną osobę.
KATARZYNA BOROWSKA – DYREKTOR PRZEDSZKOLA
Jestem magistrem edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz ukończyłam studia podyplomowe na kierunku zarządzanie oświatą. Swoją przygodę z przedszkolem zaczęłam w 2014 roku. Pracowałam w przedszkolu integracyjnym i językowym. Brałam udział w wielu szkoleniach na temat pracy z dziećmi z autyzmem i Aspergerem, dziecięcej matematyki, metod nauki czytania, pozytywnej dyscypliny i porozumienia bez przemocy. Największą nagrodą w mojej pracy jest uśmiech i radość dzieci, możliwość rozwijania i obserwowania ich umiejętności. Prywatnie spełniam się jako mama, lubię filmy i seriale kryminalne a także podróże.
BERNARDA TOMASIK – NAUCZYCIEL WYCHOWAWCA
Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Pedagogika wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną w Wyższej Szkole Pedagogicznej ZNP w Warszawie. Kilkuletnie doświadczenie zawodowe nabywałam pracując w szkole, przedszkolu, żłobku oraz jako niania. Uczestniczyłam w licznych szkoleniach dotyczących wspierania rozwoju dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Praca jest dla mnie powodem do ciągłego rozwoju i doskonalenia siebie. W wolnym czasie lubi aktywnie spędzać czas jeżdżąc rowerem, podróżując oraz eksperymentując w kuchni. Motto, którym się kieruje: „Dobry nauczyciel zawsze wskazuje właściwą drogę do rozwoju każdemu wychowankowi.”
PAULINA LIS – NAUCZYCIEL
Ukończyłam studia licencjackie na specjalizacji opiekuńczo – wychowawczej oraz studia magisterskie na specjalizacji terapia pedagogiczna. Swoją edukację zarówno na studiach pierwszego stopnia jak i drugiego odbywałam na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Dotychczas doświadczenie pedagogiczne zdobywałam jako wychowawca w żłobku oraz na praktykach studenckich. Dorywczo pracowałam także jako niania. Praca z dziećmi daje mi wiele radości. Obserwowanie postępów maluchów oraz ich rozwój motywuje mnie do działań. W czasie wolnym lubię podróże, które pozwalają uciec od zgiełku miasta. Dużą przyjemność sprawia mi także jazda na rowerze.
NATALIA MIKOŁAJCZYK – PEDAGOG SPECJALNY
Ukończyłam studia licencjackie na kierunku Nauczanie języka niemieckiego i angielskiego na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowe na kierunku Oligofrenopedagogika i edukacja i rehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i zespołem Aspergera. Od 2014 roku zbieram doświadczenie w pracy z dziećmi. Na początku zdobywałam je w Londynie w przedszkolu, a następnie poprzez nauczanie przez zabawę języka angielskiego w przedszkolu oraz szkole językowej. Jednak od bardzo dawna moją największą pasją jest wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami. Realizowałam ją uczestnicząc w wolontariacie Akademia Przyszłości, stażu z osobami dorosłymi ze spektrum autyzmu oraz przedszkolu terapeutycznym. Zarówno te najmniejsze jak i duże postępy dzieci dają mi motywację do pracy i ciągłego rozwoju. W wolnej chwili uwielbiam spędzać czas z dwójką swoich pociech, jeżdżę na rowerze lub ćwiczę na siłowni. Przed snem czytam dobry kryminał lub książkę psychologiczną.
JULIA KARWOWSKA – PEDAGOG SPECJALNY
Ukończyłam studia licencjackie oraz magisterskie na kierunku pedagogika specjalna. Studia licencjackiej na specjalizacji surdopedagogika w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz studia magisterskie na specjalizacji edukacja i rehabilitacja osób ze spektrum autyzmu na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od dziecka mówiłam, że moim marzeniem jest zajmowanie się dziećmi. Jeszcze sama byłam mała, a już zajmowałam się siostrą, kuzynostwem oraz dziećmi sąsiadów. Swoje doświadczenie zdobyłam poprzez uczestniczenie w wielu praktykach pedagogicznych oraz dzięki pracy w przedszkolu specjalnym.
W wolnym czasie uwielbiam czytać książki, chodzić na spacery, a także podróżować.
MARIA KAMIŃSKA – PSYCHOLOG
Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie Warszawskim, obecnie jestem w trakcie studiów z seksuologii klinicznej na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi w przedszkolu integracyjnym. Nieustannie poszerzam swoją wiedzę poprzez różne szkolenia takie jak TUS, terapia dzieci z mutyzmem, czy terapia tików. Jestem osobą pozytywną, cierpliwą i empatyczną. Poza psychologią interesuję się urbanistyką i ekologią. W wolnym czasie szydełkuję, czytam książki science fiction, literaturę piękną i reportaże. Lubię też aktywnie spędzać czas: podróżować i jeździć na wrotkach, desce, czy łyżwach.
HANIA MELNAROWICZ – LOGOPEDA
Jestem magistrem logopedii oraz pedagogiem specjalnym. Studiowałam na Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie oraz na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Doświadczenie zdobywałam podczas praktyk na studiach oraz pracując m.in. w poradni specjalistycznej. Prowadzę terapię dzieci w wieku przedszkolnym. Specjalizuję się w terapii dzieci z dyslalią wieloraką, ORM, niedokształceniami mowy pochodzenia ośrodkowego oraz ASD. Staram się stale poszerzać swoją wiedzę poprzez czytanie logopedycznej literatury, udział w konferencjach oraz szkoleniach. Sama praca z drugim człowiekiem wiele mnie uczy. Każde spotkanie jest wyjątkowe i wnosi w moje życie cenne i zaskakujące doświadczenia. Wybrałam logopedię, bo bardzo lubię mówić i pracować głosem. Poza tym bardzo lubię spacerować, czytać książki i oglądać filmy. Jestem początkującą podróżniczką oraz stawiam swoje pierwsze kroki w świecie kulinarnym.
EDYTA ZIÓŁKOWSKA-HULICZ – TERAPEUTA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ, PEDAGOG SPECJALNY, TERAPEUTA RĘKI,TUS
Mam 15-letnie doświadczenie w poradnictwie, szkolnictwie ogólnodostępnym, integracyjnym i specjalnym oraz w placówkach opiekuńczo-wychowawczych. Pracuję z dziećmi z różnymi zaburzeniami rozwojowymi: całościowe zaburzenia rozwoju, afazja, niepełnosprawność intelektualna, zespół Downa, zaburzenia przetwarzania sensorycznego. Obszary, które mnie interesują to: opóźniony rozwój mowy, praca z dzieckiem niemówiącym, praca z dzieckiem z ASD. Ukończyłam kursy: Smyko-Multisensorka, Integracja Bilateralna program szkolny, AAC– alternatywne metody komunikacji. W swojej pracy stawiam na zbudowanie relacji z dzieckiem oraz rodzicami. Staram się patrzeć na rodzinę holistycznie tak aby usprawnić jej funkcjonowanie. Staram się łączyć różne metody pracy tak aby była ona jak najefektywniejsza. Jestem osobą otwartą, elastyczną, cierpliwą. Moją pasją jest szeroko pojęte rękodzieło i spędzanie czasu na łonie natury.
AGNIESZKA JĘDRYCH – ASYSTENT NAUCZYCIELA
Jestem studentką studiów jednolitych magisterskich na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi jako animatorka czy opiekunka. Prywatnie jestem ciocią 6 dzieci z rodziny w wieku przedszkolnym i bardzo cenię sobie spędzony z nimi czas, poświęcam im każdą wolną chwilę. W przyszłości chciałabym zostać samodzielnym nauczycielem wychowania przedszkolnego, ponieważ praca z dziećmi to moja największa pasja. Kocham zwierzęta, posiadam trzy psy i trzy koty.
ANGELIKA NALEWAJK – ASYSTENT NAUCZYCIELA
JULIA MACIAK – ASYSTENT NAUCZYCIELA
Jestem studentką Pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie. Od 2020 roku swoje doświadczenie zawodowe zdobywam pracując z dziećmi w żłobku. Jestem osobą życzliwą, empatyczną i cierpliwą, szybko nawiązującą pozytywne relacje z dziećmi. W wolnym czasie czytam książki, słucha muzyki i uwielbiam relaksować się podczas długich spacerów.
KINGA CYBULSKA – ASYSTENT NAUCZYCIELA
ANNA OSOWSKA – NAUCZYCIEL RYTMIKI
Ukończyłam studia licencjackie i magisterskie na kierunku Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej w specjalności Rytmika na Uniwersytecie Muzycznych Fryderyka Chopina w Warszawie. Od kilku lat swoją miłość i pasję do muzyki staram się przekazywać dzieciom prowadząc zajęcia w przedszkolach i szkołach muzycznych. Jestem miłośniczką kotów. W wolnej chwili oddaje się gotowaniu lub improwizacji na fortepianie.
HALYNA ANTOSHCHUK – OSOBA SPRZĄTAJĄCA
Ciocia Halyna jest dobrym duchem przedszkola. Dba o porządek, dzięki niej zawsze wszystkie sale lśnią czystością. Odpowiada również za punktualne docieranie posiłków do poszczególnych grup.
“Im więcej ciepła i życzliwości doświadczają dzieci, tym bardziej pewne siebie i kochające stają się jako dorośli”
– Steve Biddulph