Przesuń palcem, aby wyświetlić kolejną osobę.
KATARZYNA BOROWSKA – DYREKTOR PRZEDSZKOLA
Jestem magistrem edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz ukończyłam studia podyplomowe na kierunku zarządzanie oświatą. Swoją przygodę z przedszkolem zaczęłam w 2014 roku. Pracowałam w przedszkolu integracyjnym i językowym. Brałam udział w wielu szkoleniach na temat pracy z dziećmi z autyzmem i Aspergerem, dziecięcej matematyki, metod nauki czytania, pozytywnej dyscypliny i porozumienia bez przemocy. Największą nagrodą w mojej pracy jest uśmiech i radość dzieci, możliwość rozwijania i obserwowania ich umiejętności. Prywatnie spełniam się jako mama, lubię filmy i seriale kryminalne a także podróże.
BERNARDA TOMASIK – NAUCZYCIEL WYCHOWAWCA
Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Pedagogika wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną w Wyższej Szkole Pedagogicznej ZNP w Warszawie. Kilkuletnie doświadczenie zawodowe nabywałam pracując w szkole, przedszkolu, żłobku oraz jako niania. Uczestniczyłam w licznych szkoleniach dotyczących wspierania rozwoju dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Praca jest dla mnie powodem do ciągłego rozwoju i doskonalenia siebie. W wolnym czasie lubi aktywnie spędzać czas jeżdżąc rowerem, podróżując oraz eksperymentując w kuchni. Motto, którym się kieruje: „Dobry nauczyciel zawsze wskazuje właściwą drogę do rozwoju każdemu wychowankowi.”
PAULINA LIS – NAUCZYCIEL
Ukończyłam studia licencjackie na specjalizacji opiekuńczo – wychowawczej oraz studia magisterskie na specjalizacji terapia pedagogiczna. Swoją edukację zarówno na studiach pierwszego stopnia jak i drugiego odbywałam na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Dotychczas doświadczenie pedagogiczne zdobywałam jako wychowawca w żłobku oraz na praktykach studenckich. Dorywczo pracowałam także jako niania. Praca z dziećmi daje mi wiele radości. Obserwowanie postępów maluchów oraz ich rozwój motywuje mnie do działań. W czasie wolnym lubię podróże, które pozwalają uciec od zgiełku miasta. Dużą przyjemność sprawia mi także jazda na rowerze.
NATALIA MIKOŁAJCZYK – PEDAGOG SPECJALNY
Ukończyłam Ukończyłam studia licencjackie na kierunku Nauczanie języka niemieckiego i angielskiego na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowe na kierunku Oligofrenopedagogika i edukacja i rehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i zespołem Aspergera. Od 2014 roku zbieram doświadczenie w pracy z dziećmi. Na początku zdobywałam je w Londynie w przedszkolu, a następnie poprzez nauczanie przez zabawę języka angielskiego w przedszkolu oraz szkole językowej. Jednak od bardzo dawna moją największą pasją jest wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami. Realizowałam ją uczestnicząc w wolontariacie Akademia Przyszłości, stażu z osobami dorosłymi ze spektrum autyzmu oraz przedszkolu terapeutycznym. Zarówno te najmniejsze jak i duże postępy dzieci dają mi motywację do pracy i ciągłego rozwoju. W wolnej chwili uwielbiam spędzać czas z dwójką swoich pociech, jeżdżę na rowerze lub ćwiczę na siłowni. Przed snem czytam dobry kryminał lub książkę psychologiczną.
JULIA KARWOWSKA – PEDAGOG SPECJALNY
Ukończyłam studia licencjackie oraz magisterskie na kierunku pedagogika specjalna. Studia licencjackiej na specjalizacji surdopedagogika w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz studia magisterskie na specjalizacji edukacja i rehabilitacja osób ze spektrum autyzmu na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od dziecka mówiłam, że moim marzeniem jest zajmowanie się dziećmi. Jeszcze sama byłam mała, a już zajmowałam się siostrą, kuzynostwem oraz dziećmi sąsiadów. Swoje doświadczenie zdobyłam poprzez uczestniczenie w wielu praktykach pedagogicznych oraz dzięki pracy w przedszkolu specjalnym.
W wolnym czasie uwielbiam czytać książki, chodzić na spacery, a także podróżować.
MARIA KAMIŃSKA – PSYCHOLOG
Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie Warszawskim, obecnie jestem w trakcie studiów z seksuologii klinicznej na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi w przedszkolu integracyjnym. Nieustannie poszerzam swoją wiedzę poprzez różne szkolenia takie jak TUS, terapia dzieci z mutyzmem, czy terapia tików. Jestem osobą pozytywną, cierpliwą i empatyczną. Poza psychologią interesuję się urbanistyką i ekologią. W wolnym czasie szydełkuję, czytam książki science fiction, literaturę piękną i reportaże. Lubię też aktywnie spędzać czas: podróżować i jeździć na wrotkach, desce, czy łyżwach.
HANIA MELNAROWICZ – LOGOPEDA
Jestem magistrem logopedii oraz pedagogiem specjalnym. Studiowałam na Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie oraz na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Doświadczenie zdobywałam podczas praktyk na studiach oraz pracując m.in. w poradni specjalistycznej. Prowadzę terapię dzieci w wieku przedszkolnym. Specjalizuję się w terapii dzieci z dyslalią wieloraką, ORM, niedokształceniami mowy pochodzenia ośrodkowego oraz ASD. Staram się stale poszerzać swoją wiedzę poprzez czytanie logopedycznej literatury, udział w konferencjach oraz szkoleniach. Sama praca z drugim człowiekiem wiele mnie uczy. Każde spotkanie jest wyjątkowe i wnosi w moje życie cenne i zaskakujące doświadczenia. Wybrałam logopedię, bo bardzo lubię mówić i pracować głosem. Poza tym bardzo lubię spacerować, czytać książki i oglądać filmy. Jestem początkującą podróżniczką oraz stawiam swoje pierwsze kroki w świecie kulinarnym.
JUSTYNA RODACKA – TERAPEUTA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ, PSYCHOLOG
Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiowałam podyplomowo Integrację Sensoryczną w Centum Integracji Sensorycznej w Warszawie. W pracy z dziećmi często zadaję sobie pytanie: czego dziś nauczą mnie maluchy? Ich kreatywność, ogromne pragnienie poznawania świata oraz niezrównany optymizm potrafią wyzwolić w człowieku niepohamowane pokłady energii i dobrej zabawy, na której przede wszystkim skupiam się w pracy. Moją pasją są książki oraz kuchnia polska a w wolnych chwilach jeżdżę na motocyklu.
AGNIESZKA JĘDRYCH – ASYSTENT NAUCZYCIELA
Jestem studentką studiów jednolitych magisterskich na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi jako animatorka czy opiekunka. Prywatnie jestem ciocią 6 dzieci z rodziny w wieku przedszkolnym i bardzo cenię sobie spędzony z nimi czas, poświęcam im każdą wolną chwilę. W przyszłości chciałabym zostać samodzielnym nauczycielem wychowania przedszkolnego, ponieważ praca z dziećmi to moja największa pasja. Kocham zwierzęta, posiadam trzy psy i trzy koty.
ANGELIKA NALEWAJK – ASYSTENT NAUCZYCIELA
JULIA MACIAK – ASYSTENT NAUCZYCIELA
Jestem studentką Pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie. Od 2020 roku swoje doświadczenie zawodowe zdobywam pracując z dziećmi w żłobku. Jestem osobą życzliwą, empatyczną i cierpliwą, szybko nawiązującą pozytywne relacje z dziećmi. W wolnym czasie czytam książki, słucha muzyki i uwielbiam relaksować się podczas długich spacerów.
KINGA CYBULSKA – ASYSTENT NAUCZYCIELA
ANNA OSOWSKA – NAUCZYCIEL RYTMIKI
Ukończyłam studia licencjackie i magisterskie na kierunku Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej w specjalności Rytmika na Uniwersytecie Muzycznych Fryderyka Chopina w Warszawie. Od kilku lat swoją miłość i pasję do muzyki staram się przekazywać dzieciom prowadząc zajęcia w przedszkolach i szkołach muzycznych. Jestem miłośniczką kotów. W wolnej chwili oddaje się gotowaniu lub improwizacji na fortepianie.
HALYNA ANTOSHCHUK – OSOBA SPRZĄTAJĄCA
Ciocia Halyna jest dobrym duchem przedszkola. Dba o porządek, dzięki niej zawsze wszystkie sale lśnią czystością. Odpowiada również za punktualne docieranie posiłków do poszczególnych grup.
“Im więcej ciepła i życzliwości doświadczają dzieci, tym bardziej pewne siebie i kochające stają się jako dorośli”
– Steve Biddulph