Przesuń palcem, aby wyświetlić kolejną osobę.
KATARZYNA PIECHOCIŃSKA-CHEREK – DYREKTOR PRZEDSZKOLA
Ciocia Kasia jest absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończyła pedagogikę niepełnosprawnych intelektualnie i wychowanie przedszkolne, zarządzanie oświatą oraz wiele kursów doskonalących. Jeszcze przed studiami udzielała się jako wolontariusz w szkole specjalnej w swoim rodzinnym mieście na Mazurach. Swoją ścieżkę zawodową rozpoczęła w 2011 roku jako nauczyciel wychowania przedszkolnego. Pracowała zarówno w przedszkolu o profilu dwujęzycznym, językowym i przedszkolu Montessori, gdzie była również dyrektorem do spraw dydaktycznych. W wolnych chwilach zajmuje się uprawą roślin doniczkowych. Prywatnie interesuje się wizażem, kynologią oraz uwielbia oglądać filmy akcji, science fiction i fantasy. W przyszłości chciałaby połączyć pracę z dziećmi z miłością do czworonogów i zostać również dogoterapeutą.
ANNA LEWICKA – NAUCZYCIEL WYCHOWAWCA
Ciocia Anna jest nauczycielem mianowanym wychowania przedszkolnego i terapeutą integracji sensorycznej. Ukończyła studia Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie i uzyskała tytuł magistra filozofii na specjalizacji etyki; na tej samej uczelni ukończyła Podyplomowe Studia Pedagogiki Przedszkolnej z Terapią Zaburzeń Rozwojowych. Uzyskała tytuł licencjata z rachunkowości w Wyższej Szkole Społeczno – Ekonomicznej w Warszawie. Podyplomowe Studia Integracji Sensorycznej ukończyła w Wyższej Szkole Pedagogiki i Administracji im. Mieszka I w Poznaniu z siedzibą Warszawie; diagnozuje dzieci i prowadzi terapię. Ukończyła Kurs glottodydaktyki ojczystej zorganizowanej przez Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli MODEN w Gdańsku. Ciocia Anna jest osobą optymistycznie nastawioną do życia a w swojej pracy prowadzi zajęcia metodami aktywnymi w taki sposób, aby każde dziecko osiągnęło sukces na miarę swoich możliwości rozwojowych.
PATRYCJA GRYMULSKA – NAUCZYCIEL WYCHOWAWCA
Ciocia Patrycja jest absolwentką Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie, kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z wczesnym nauczaniem języka angielskiego. Jest również wychowawcą kolonijnym oraz posiada zaświadczenie ze szkolenia symultaniczno – sekwencyjnej nauki czytania. Uwielbia prowadzić dzieciom zabawy sensoryczne oraz zajęcia plastyczne. W pracy z dziećmi dbam o to, aby Państwa Skarby były bezpieczne i uśmiechnięte. Dąży do tego, aby dziecko było jak najbardziej samodzielne. Jest osobą pogodną i zawsze uśmiechniętą. Jej pasją jest jeździectwo. Konno jeździ od dziecka. W wolnych lub trudnych chwilach spędza czas ze swoją klaczą Ivette.
BERNARDA TOMASIK – NAUCZYCIEL WYCHOWAWCA
Ciocia Bernarda ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną w Wyższej Szkole Pedagogicznej ZNP w Warszawie. Kilkuletnie doświadczenie zawodowe nabywała pracując w szkole, przedszkolu, żłobku oraz jako niania. Uczestniczyła w licznych szkoleniach dotyczących wspierania rozwoju dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Praca jest dla niej powodem do ciągłego rozwoju i doskonalenia siebie. W wolnym czasie lubi aktywnie spędzać czas jeżdżąc rowerem, podróżując oraz eksperymentując w kuchni. Motto, którym się kieruje: „Dobry nauczyciel zawsze wskazuje właściwą drogę do rozwoju każdemu wychowankowi.”
ESTERA ZAJĄC – PEDAGOG SPECJALNY
Ciocia Estera jest absolwentką studiów licencjackich z pedagogiki specjalnej o specjalności tyflopedagogika i oligofrenopedagogika na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Rozpoczęła studia magisterskie z terapii pedagogicznej w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Posiada doświadczenie jako nauczyciel wspomagający w grupie 2,5-3 letnich przedszkolaków oraz w terapii indywidualnej dzieci w wieku przedszkolnym z całościowymi zaburzeniami rozwoju. Działa jako wolontariusz w Dziecięcym Szpitalu Klinicznym, gdzie organizuje czas wolny małym pacjentom. „W pracy ważne jest przede wszystkim dla mnie indywidualne podejście do każdego dziecka, budowanie atmosfery opartej na wzajemnym szacunku i zaufaniu oraz rozbudzanie ciekawości poznawczej. Podczas zajęć indywidualnych szczególną uwagę skupiam na rozwijaniu percepcji wzrokowej, słuchowej a także stymulowanie motoryki małej. Wszelkie, choćby najmniejsze sukcesy dziecka są dla mnie powodem do radości, dlatego nie zapominam o odpowiednim systemie motywacyjnym. W wolnym czasie czytam o podróżach, psychologii klinicznej, kryminalistyce oraz oglądam filmy dokumentalne i historyczne. Uwielbiam górskie piesze wędrówki, zwierzęta, fotografię artystyczną i krajobrazową oraz rysunek.”
ANNA PYSZ – PSYCHOLOG
Ciocia Ania jest absolwentką psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Po ukończeniu studiów stale poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach i warsztatach dotyczących metod pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Ukończyła szkolenie z zakresu Pozytywnej Dyscypliny. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując z dziećmi przebywającymi w rodzinach zastępczych. W jednym z warszawskich przedszkoli integracyjnych prowadziła terapię psychologiczną dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz z niepełnosprawnością sprzężoną. Pracowała z podopiecznymi zarówno indywidualnie, jak i prowadząc zajęcia grupowe. W pracy z dziećmi najważniejsze jest dla niej zbudowanie bliskiej, empatycznej relacji opartej na zaufaniu i szacunku. Podczas terapii stara się wnikliwie obserwować swoich podopiecznych oraz na bieżąco rozpoznawać ich uczucia i potrzeby. Jej największą pasją jest muzyka. Wolny czas najchętniej spędza blisko natury.
ALEKSANDRA JAGLIŃSKA – LOGOPEDA
Ciocia Aleksandra jest absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ma kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku logopedy prowadzącego zajęcia zarówno z dziećmi w normie rozwojowej, jak i z dziećmi z zaburzeniami komunikacji (z autyzmem, zespołem Aspergera, niepełnosprawnością intelektualną, afazją). Każdego z podopiecznych traktuje indywidualnie, z zaangażowaniem i należytym szacunkiem, aby osiągnąć jak najlepsze rezultaty tej współpracy. Prywatnie interesuje się tańcem latynoamerykańskim, kocha podróże w najdalsze zakątki świata.
MAGDALENA GĄSIŃSKA – TERAPEUTA PEDAGOGICZNY, TERAPEUTA SI
Ciocia Magdalena jest nauczycielem, terapeutą i diagnostą z dwudziestoletnim stażem pracy. Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika przedszkolna z terapią pedagogiczną oraz studia podyplomowe w zakresie integracji sensorycznej. Posiada również kwalifikacje terapeuty ręki. Obecnie odbywa studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki, edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną.
AGATA GODAWA – KONSULTANT DS. TERAPII I INTEGRACJI
Ciocia Agata ukończyła pedagogikę niepełnosprawnych intelektualnie na APS w Warszawie, surdopedagogikę na Kolegium Nauczycielskim w Gliwicach. Jest trenerem Szkoły Trenerów STER, specjalistą Counsellingu Gestalt (Szkoła Counsellingu i Terapii Gestalt w Krakowie), terapeutą Integracji Sensorycznej (PTIS w Warszawie), Apprentice In ‘Original Play’ (od 2010 roku regularne szkolenia na całym świecie m.in. w Szwecji, RPA).
„Od kilkunastu lat pracuję z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Prowadzę min. terapię indywidualną i grupową, warsztaty ogólnorozwojowe, muzyczne i sensoryczne dla dzieci w wieku 6 miesięcy do 6 lat, warsztaty tematyczne i rozwojowe dla dzieci, młodzieży i dorosłych, warsztaty podróżnicze dla dzieci i młodzieży, warsztaty i zajęcia dla studentów, warsztaty relaksacyjne. Byłam trenerem – wychowawcą oraz kierownikiem na wakacyjnych obozach dla dzieci i młodzieży, prowadziłam między innymi grupy psychoedukacyjne, zajęcia artystyczne, uczestniczyłam w superwizjach. Kończyłam wiele kursów i warsztatów z zakresu psychologii i pedagogiki. Dużą inspiracją w moich działaniach w pracy zawodowej są podróże po całym świecie. Byłam m.in. w RPA, Maroko, Gruzji, Turcji, Szwecji, Egipcie, Portugalii. W trakcie podróży poszukuję nowych metod, form pracy, kontaktu z drugim człowiekiem na wielu płaszczyznach, nie tylko werbalnych. Swój warsztat pracy wzbogacam również korzystając z elementów takich metod jak arteterapia, koloroterapia, choreoterapia, muzykoterapia, drama, bajkoterapia, terapia śmiechem. Dodatkowo śpiewam w 2 chórach, gram na ukulele i kocham wyprawy rowerowe.”
NINA SMUTKIEWICZ – ASYSTENT NAUCZYCIELA
Ciocia Nina jest studentką III roku studiów jednolitych, magisterskich na kierunku pedagogika specjalna, terapia pedagogiczna w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Posiada doświadczenie w pracy jako niania. Z łatwością nawiązuje kontakt z dziećmi, a praca z nimi daje jej dużo radości oraz satysfakcji. Prywatnie kocha zwierzęta i angażuje się w wolontariat na rzecz schronisk dla zwierząt.
AGNIESZKA JĘDRYCH – ASYSTENT NAUCZYCIELA
Ciocia Agnieszka jest studentką I roku studiów jednolitych, magisterskich na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi jako animatorka czy opiekunka. Prywatnie jest ciocią 6 dzieci z rodziny w wieku przedszkolnym i bardzo ceni sobie spędzony z nimi czas, poświęca im każdą wolną chwilę. W przyszłości chciałaby zostać samodzielnym nauczycielem wychowania przedszkolnego, ponieważ praca z dziećmi to jej największa pasja. Kocha zwierzęta, posiada trzy psy i trzy koty.
ANNA OSOWSKA – NAUCZYCIEL RYTMIKI
Ciocia Ania ukończyła studia licencjackie i magisterskie na kierunku Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej w specjalności Rytmika na Uniwersytecie Muzycznych Fryderyka Chopina w Warszawie. Od kilku lat swoją miłość i pasję do muzyki stara się przekazywać dzieciom prowadząc zajęcia w przedszkolach i szkołach muzycznych. Ciocia Ania jest miłośniczką kotów. W wolnej chwili oddaje się gotowaniu lub improwizacji na fortepianie.
HALYNA ANTOSHCHUK – OSOBA SPRZĄTAJĄCA
Ciocia Halyna jest dobrym duchem przedszkola. Dba o porządek, dzięki niej zawsze wszystkie sale lśnią czystością. Odpowiada również za punktualne docieranie posiłków do poszczególnych grup.
“Im więcej ciepła i życzliwości doświadczają dzieci, tym bardziej pewne siebie i kochające stają się jako dorośli”
– Steve Biddulph